Lördag utan lördagsgodis

Tjena mors!

Bullen, jag är ledsen att behöva säga det men jag är inte sååå förvånad att det slank ner en bulle eller tio. Trots allt, det är okej när man firar sin födelsedag. Helt okej alltså!

Vi hade gäster här igår och till efterrätt bjöds det på...tro det eller men fruktsallad. Inget godis hade vi hemma mer än nötter. Känner mig rätt nöjd efter att man kan spendera en fredag och lördag utan sött sött sött.

Däremot vet jag inte hur det går idag. Vi ska ha gäster och det har handlats kakor och bullar. Vi får se om jag har samma karaktär att stå emot.

Imorgon är det vägning. Inte fan har jag gått ner ett enda gram. Känns inte så i alla fall.
Idag var planen att jag skulle ta min första löparrunda men den planen sprack som en såpbubbla. Puff.
Jag hittar ju all världens ursäkter. Regn, dåligt med sömn jada jada jada. Och nu sitter jag här och är så äckligt besviken på mig själv. Tack och lov så straffas (läs belönas) jag med ett härligt 90 minuters boxpass am morgen.

Vi ses imorgon taggade som faaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0