Eyh Bullen...du känner inte att du överdriver lite?

Shit pommes!
Man får beundra dig för att du tränat 6 dagar av 7. Nio timmar, inte illa pinkat.

Min vecka kan summeras så här:

  • boxpass 90 min
  • core 60 min
  • yoga 60 min
  • coopers test (som nästan tog livet av mig)
Bör tilläggas att även om coopers test endas tar 12 minuter så gick jag ett varv på slingan i mkt rask takt samt små joggade nästa varv, man skulle tydligen värma upp i en kvart innan...
Det var det jobbigaste jag gjort på länge. Testet ska göras om igen om en månad.

Veckan som kommer planerar jag att träna som följer:

  • box 90 min (måndag)
  • core 60 min (torsdag)
  • dans 60 min (torsdag)
  • löppass 30 min
Så ser min kommande vecka ut. Plus att Nasty-Phat ska tänka på vad hon stoppar i sig.

Hugs and kisses

/ Nasty-Phat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0