BuLLeN iS BacK!

Jomen visst hjälper det med positivt tänkande!
Bullen mår nu PRIMA & är laddad inför en ny Träningsvecka!
Det fira ja med att köra ett Medel/Puls-Pass ida! =)
Snart är jag ifatt er Brudar FÖR ja tänkte nämligen träna även kl 10.00 imornbitti!

Annars då?
1. Ja märker att konditionen blivit jävligt mycket bättre!
Flåsa inte alls lika mycket på passet ida som ja gjorde förra veckan & va inte alls lika trött i slutet av passet = Bra Framsteg!

2. Ja har tänkt på en himlans massa Godsaker & tankarna har flugit mellan att tänka:
"Det är bra att vara Hälsosam, kroppen mår mycket bättre när du inte stoppar i dig en massa bullar, kakor, godis, marrängswiss mm..."

och

"Fy fan va tråkigt det är när man inte får käka allt det där goda, man lever ju kanske bara en gång som Bullen & ni hör väl på namnet va ja behöver stoppa i mig för att njuta och vara glad?"

Ja har dock följt den första tanken och har hittills stått emot Socker-suget = Ytterligare ett bra Framsteg!

Det har även slagit mig hur mycket ja faktiskt tackat nej till som erbjudits. Annars hade ja ju lätt slukat allt men när ja tänker efter är det många kalorier ja valt att INTE stoppa i mig = Pluspoäng!

Slutsatsen blir då att Bullen har 2 Bra Framsteg + Pluspoäng.
Vad ska då detta firas med? En Chokladbit kanske?
Näääääää - ja tar ett glas vatten me Citron & Myntha i istället! =)

/ Bullen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0