Nasty-Phat is back

Yo! Ja det var värst vad det ekar här. Tror Phattie bangat helt, mohahaha.
Bullen, jo det är som du säger, man lever bara en gång, just därför tänker jag ta vara på tiden o se till att jag är frisk till livets ände.
Kakor o fika e så gott som du säger. Men jag inser oxå att vi har bara denna kroppen och den ska hän amed oss resten av livet. Fika kan man unna sig med inte varje dag väl?

Jag kör just nu GI rivstart och det går riktigt bra. Inne på dag 4 utan socker och utan kolhydrater. Smygvägde mig idag. Vågen visade 63,9 kg. Jag har på fyra dagar tappat 2.1 kg. Vikten jag tappar denna vecka är vatten. Kolhydraterna binder upp vätska och det är den som släpper nu. Men jag kan säga er att det känns otroligt inspirerande och taggande att tappa så mycket på så kort tid. Det motiverar mig att hålla på med rivstart i 2 veckor. Jag e aldrig hungrig och känner inget kraftigt begär efter socker heller vilket är helt fantastiskt.

Jag jobbar ju för att komma i galaklänningen!

Nästa vecka blir det hård träning!

Måste säga Bullen att du impar med din träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0